Ihonhoito
Heippa! Ajattelin kirjoitella mun kasvojen hoidosta. Lähinnä mikä on mun rutiini joka aamu ja ilta. Mä tykkään useesti vaihdella tuotteita mitä käytän kasvojen hoidossa ja kokeilla uusia juttuja. Nyt mulla on ollu aika pitkään nää nykyset ja kohta ne loppuu ja voikin ostaa uudet. Yks ihan uus hankintakin löytyy nyt mikä on mukana ja pari melko uutta.
Jos lähetään kuvasta vasemmalta niin ensiksi on Garnierin päivävoide, Yves Rocherilta yövoide, kasvojen pesuun Garnierin puhdistusgeeli, kasvovetenä toimii Dermosilin tuote, edessä uusin hankintani Lorealin revitalift silmänympärysvoide ja Clarinsin seerumi jonka olin tyystin unohtanut. Näistä siis tuo Lorealin tuote eilen ostettu ja aloitettu. Clarinsin tuotetta olen käyttänyt silloin tällöin, mutta en pitkään aikaan. Olin tyystin sen unohtanut. Nyt ajattelin ottaa sen aktiiviseen käyttöön taas jotta saan sen loppumaan. Näiden lisäksi iltaisin käytän n. 2-3krt viikossa joitain maskeja/naamioita. Niistä kuitenkin kerron joku toinen kerta.
Jos lähetään kuvasta vasemmalta niin ensiksi on Garnierin päivävoide, Yves Rocherilta yövoide, kasvojen pesuun Garnierin puhdistusgeeli, kasvovetenä toimii Dermosilin tuote, edessä uusin hankintani Lorealin revitalift silmänympärysvoide ja Clarinsin seerumi jonka olin tyystin unohtanut. Näistä siis tuo Lorealin tuote eilen ostettu ja aloitettu. Clarinsin tuotetta olen käyttänyt silloin tällöin, mutta en pitkään aikaan. Olin tyystin sen unohtanut. Nyt ajattelin ottaa sen aktiiviseen käyttöön taas jotta saan sen loppumaan. Näiden lisäksi iltaisin käytän n. 2-3krt viikossa joitain maskeja/naamioita. Niistä kuitenkin kerron joku toinen kerta.
Garnier Skin Naturals Maisture soft on kosteusvoide normaalille ja sekaiholle. Kevyt iholla ja mukava levittää. Pehmentää ihoa välittömästi, ainakin mulla. Kosteuttaa pitkään ja iho tuntuu tosi hyvälle. Tää sisältää sinistä lootuksenkukkaa ja kasvieliksiiriä. Ei sisällä parabeeneja. Sanoisin, että 4/5 saa tämä ja on riittoisa. Kohta tää siis loppuu ja oon tosi paljon tykänny. Kesällä pidin tätä jääkaapissa ja levitin palaneille poskipäille, ah mikä ihana viileys. Voisin ostaa uusiksi. Seuraavaks kokeilussa kuitenkin eri tuote. Suosittelen. Hintaakin tällä näyttää Tokmannin verkkokaaupassa olevan 4e.
Yves Rocherin Anti-Age Global yövoide on ollu mulla myös pitkään jo käytössä ja kohta loppuu. Sain tän tilaajalahjaksi joku kerta. Voiteesta kirjoitetaan, että korjaa ihon rakennetta, siloittaa ikääntymisen merkkejä, kiinteyttää, ravitsee ja kosteuttaa ihoa. Noh, olen 27-vuotias ja en osaa sanoa paljonko mulla on ikääntymisen merkkejä kasvoissa. Mulla on aina ollu hyvä iho. Enkä suoraan sanottuna tiedä mitä tuo korjaa ihon rakennetta tarkoittaa :D mutta kasvot ovat aamulla virkeämmän ja kiinteämmän näköiset. Ihoon jää myös silkkinen tunne kun tämän levittää. Kasvot ei näytä raskailta kun katsoo peilistä. Tää edellä mainittu on suurin syy miks olen käyttänyt voidetta. Olen siis tykännyt. Tämänkin tuotteen tilalle olen jo miettinyt uuden tuotteen ja merkin. Tää on silti ihan 4/5. Hintaa näyttää olevan n.27e
Garnier Clarifying Cleansing gel on puhdistusgeeli sekaiholle. Poistaa tehokkaasti talia, saasteita ja epäpuhtauksia. Sisältää puhdistavaa ja antioksidanttista moringauutetta (en todellakaan tiedä mitä lienee) sekä vihreää teetä. Jättää ihon mattapintaiseksi. Ja minähän tykkään kun iho jää mattapintaseksi. Tää on ollu tosi kiva puhdistusgeeli, mutta ei mitenkään eroa muista mitä oon käyttäny. Ei ehkä kuivata ihoa niin paljon kuin eräs toinen käyttämäni tuote. Nää puhdistusgeelit on aika riittosia, ainakin mulla, tosin käytän yleensä vain iltaisin tätä. Tokmannin verkkokaupassa tääkin vaan 3e.
Dermosil Kasvovesi Vitamin E on tuote jonka sain joululahjaksi ja onneksi sain koska juurikin joulun alla mun edellinen kasvovesi loppu. Oon käyttäny tätä nyt joka päivä joulusta lähtien ja ihan tosi hyvä. Ihanan raikas fiilis jää kasvoille kun puhdistaa. Pehmee iho jää jälkeen. Tää sisältää E-vitamiinia, glyseriiniä ja oliivipuun hedelmistä saatavaa öljyä. Alkoholiton ja sopii kuivalle ja normaalille iholle. Aivan ihana. Dermosilin tuotteet on kyllä tosi hyviä. Oon tykänny niitä käyttää ja ne on aika edullisiakin. Tää oli Dermosilin sivuilla 5e.
Loreal Paris Revitalift 15ml silmänympärysvoide. Eli tää oli nyt mun uusin ostos. Mun on pitäny jo pitkään ostaa uus silmänympärysvoide. Eilen sitte kun oltiin herran kanssa ostoksilla niin bongasin citymarketissa 7e plussa kortti tarjouksen. Tää lähti heti matkaan. Kotona kun luin mikä tää on ja kelle tarkotettu...... plus 40 ikävuosille. Oke mä mietein. Vois joskus kattoo mitä niis etiketeis lukee. Sokeena vaa ostamaa. Ilman tarjoustakin tää olis ollu vaan 10,95e. No ostettu ja eikä mulla oo ketää plus 40 v frendii jolle antaa nii ihan sama, käytän ite. Testaan et millai toimii mun juonteille silmän alla. Tämän pitäis raikastaa silmänympäryksiä. Voide tuntui mukavan kevyeltä ja silkkiseltä levittää.
Clarins HydraQuench Intensive Serum Bi-Phase kosteuttava seerumi 30ml. Tuotteen pitäis korjata ja vahvistaa. Tuo mukanaan nuorekkaan hehkun (siksi siis uusiks käyttöön :D). Ihosta tulee täyteläinen ja pehmeä. Tää täytys käyttää kuurina aina ennen päivä/yövoiteen lisäämistä. Miksiköhän olen jättäny käytön kesken. En muista, että olis tullu mitään ongelmia tän kanssa. Mulle tulee toosi harvoin mitään reagointia iholle. Joskus kyllä sitäkin sattunut. Ei kuitenkaan pitkään aikaan. Alotan tämän käytön nyt uudestaan ja käytän loppuun. Muistan, että tän koostumus on tosi öljymäinen ja täytyy antaa kuivuu jonkin aikaa ennen kuin lisään voiteen päälle. Tai niin mä teen. Sain tuotteen joululahjaksi anopilta ehkä vuosi sitten. Oon aikasemminkin käyttäny Clarinsin tuotteita ja oon tykänny. Sokoksen sivuilla tää on loppu tällä hetkellä. Ja kattelin Stockan sivuilta enkä edes löytäny tätä samaa tuotetta, jonkun saman tyyppisen ja melkeinpä saman nimisenkin. Onkohan se vastaava tuote? Joka tapauksessa se oli Clarins Hydra-Essentiel Intensive Moisture Quenching Bi-Phase seerumi, ja maksoi 50,90e/30ml
Yves Rocherin Anti-Age Global yövoide on ollu mulla myös pitkään jo käytössä ja kohta loppuu. Sain tän tilaajalahjaksi joku kerta. Voiteesta kirjoitetaan, että korjaa ihon rakennetta, siloittaa ikääntymisen merkkejä, kiinteyttää, ravitsee ja kosteuttaa ihoa. Noh, olen 27-vuotias ja en osaa sanoa paljonko mulla on ikääntymisen merkkejä kasvoissa. Mulla on aina ollu hyvä iho. Enkä suoraan sanottuna tiedä mitä tuo korjaa ihon rakennetta tarkoittaa :D mutta kasvot ovat aamulla virkeämmän ja kiinteämmän näköiset. Ihoon jää myös silkkinen tunne kun tämän levittää. Kasvot ei näytä raskailta kun katsoo peilistä. Tää edellä mainittu on suurin syy miks olen käyttänyt voidetta. Olen siis tykännyt. Tämänkin tuotteen tilalle olen jo miettinyt uuden tuotteen ja merkin. Tää on silti ihan 4/5. Hintaa näyttää olevan n.27e
Garnier Clarifying Cleansing gel on puhdistusgeeli sekaiholle. Poistaa tehokkaasti talia, saasteita ja epäpuhtauksia. Sisältää puhdistavaa ja antioksidanttista moringauutetta (en todellakaan tiedä mitä lienee) sekä vihreää teetä. Jättää ihon mattapintaiseksi. Ja minähän tykkään kun iho jää mattapintaseksi. Tää on ollu tosi kiva puhdistusgeeli, mutta ei mitenkään eroa muista mitä oon käyttäny. Ei ehkä kuivata ihoa niin paljon kuin eräs toinen käyttämäni tuote. Nää puhdistusgeelit on aika riittosia, ainakin mulla, tosin käytän yleensä vain iltaisin tätä. Tokmannin verkkokaupassa tääkin vaan 3e.
Dermosil Kasvovesi Vitamin E on tuote jonka sain joululahjaksi ja onneksi sain koska juurikin joulun alla mun edellinen kasvovesi loppu. Oon käyttäny tätä nyt joka päivä joulusta lähtien ja ihan tosi hyvä. Ihanan raikas fiilis jää kasvoille kun puhdistaa. Pehmee iho jää jälkeen. Tää sisältää E-vitamiinia, glyseriiniä ja oliivipuun hedelmistä saatavaa öljyä. Alkoholiton ja sopii kuivalle ja normaalille iholle. Aivan ihana. Dermosilin tuotteet on kyllä tosi hyviä. Oon tykänny niitä käyttää ja ne on aika edullisiakin. Tää oli Dermosilin sivuilla 5e.
Loreal Paris Revitalift 15ml silmänympärysvoide. Eli tää oli nyt mun uusin ostos. Mun on pitäny jo pitkään ostaa uus silmänympärysvoide. Eilen sitte kun oltiin herran kanssa ostoksilla niin bongasin citymarketissa 7e plussa kortti tarjouksen. Tää lähti heti matkaan. Kotona kun luin mikä tää on ja kelle tarkotettu...... plus 40 ikävuosille. Oke mä mietein. Vois joskus kattoo mitä niis etiketeis lukee. Sokeena vaa ostamaa. Ilman tarjoustakin tää olis ollu vaan 10,95e. No ostettu ja eikä mulla oo ketää plus 40 v frendii jolle antaa nii ihan sama, käytän ite. Testaan et millai toimii mun juonteille silmän alla. Tämän pitäis raikastaa silmänympäryksiä. Voide tuntui mukavan kevyeltä ja silkkiseltä levittää.
Clarins HydraQuench Intensive Serum Bi-Phase kosteuttava seerumi 30ml. Tuotteen pitäis korjata ja vahvistaa. Tuo mukanaan nuorekkaan hehkun (siksi siis uusiks käyttöön :D). Ihosta tulee täyteläinen ja pehmeä. Tää täytys käyttää kuurina aina ennen päivä/yövoiteen lisäämistä. Miksiköhän olen jättäny käytön kesken. En muista, että olis tullu mitään ongelmia tän kanssa. Mulle tulee toosi harvoin mitään reagointia iholle. Joskus kyllä sitäkin sattunut. Ei kuitenkaan pitkään aikaan. Alotan tämän käytön nyt uudestaan ja käytän loppuun. Muistan, että tän koostumus on tosi öljymäinen ja täytyy antaa kuivuu jonkin aikaa ennen kuin lisään voiteen päälle. Tai niin mä teen. Sain tuotteen joululahjaksi anopilta ehkä vuosi sitten. Oon aikasemminkin käyttäny Clarinsin tuotteita ja oon tykänny. Sokoksen sivuilla tää on loppu tällä hetkellä. Ja kattelin Stockan sivuilta enkä edes löytäny tätä samaa tuotetta, jonkun saman tyyppisen ja melkeinpä saman nimisenkin. Onkohan se vastaava tuote? Joka tapauksessa se oli Clarins Hydra-Essentiel Intensive Moisture Quenching Bi-Phase seerumi, ja maksoi 50,90e/30ml






Kommentit
Lähetä kommentti