Wish

Hellurei!
Ajattelin että voisin kirjoitella mun viimisestä wish tilauksesta. Moni varmaan tietää Wish ostosparatiisista. Wish on siis suosittu verkkokauppa sovellus. Ite oon käyttäny sovellusta pari kolme vuotta. Oon koko ajan ollu aika tyytyväinen. Halpoja tuotteita, joten laatu ei aina oo se paras mahdollinen, mutta mitä voi odottaa tavaralta joka postimaksuineen maksaa 2e :D Joka tapauksessa mulla oli tossa melkein puolenvuoden tauko tilailusta ja eksyinpä taas kerran sovelluksen ihmeelliseen maailmaan ja tein tilauksen. Kaikki mun tilaukset mitä olen tehnyt on ollu n.10e luokkaa kerralla.  Joskus voinu ollu 15e mutta se on maximi. Kertoja on kertynyt kuitenkin monia.

Elikkä viime tilaukseen kuului seuraavia;
Hopeiset korvakorut, hopeinen kaulakoru, värityskirja,eyeliner hopeinen glitteri, kello ja karvainen avaimenperä. Tilasin nämä siis kahdessa osassa ja hintaa tuli yhteensä 14e postikuluineen.

Hopeiset korvakorut oli tosi kivan näköset ja laadukkaan oloiset. Korut mitä oon wishiltä tilannu on ollu tosi hyviä ja kovassa käytössä ja musta ne ei eroo mitenkään h&m, glitterin tai new yourkerin koruista. Täysin samaa kamaa, mutta halvemmalla. Ainoo mikä mua näissä koruissa mietityttää on se,että roikkuva malli. Oon niin pinttyny tapoineni käyttämään nappi malleja, että saa nähä paljonko tulee käytettyä. Vaatii vaan totuttelua. Mutta 4/5 ja hinta 2e postikuluineen.

Hopeinen kaulakoru oli myös samanlainen mitä kuvassa luvattiin. Ihan kiva, mutta ketju on tosi ohut ja helposti menee solmuun. Koru on ollut mulla jo pari kertaa käytössä, joten ihan hyvä ostos. Koru on vaan aika pieni, ei mikään kovin näyttävä. Annan 3/5 ja hinta 2e postikuluineen.



Värityskirja ja näitä mä oon pitkään katellu wishiltä. Mulla itelläni on parisen kappaletta aikuisten värityskirjoja jo ennenstään. Wishillä värityskirjat on ollu 1e luokkaa ja kivan näkösiä, joten nyt tilasin vihdoin. Odotuksia ei niinkään ollut, mutta hieman ihan hieman olin pettynyt kun pieni läpyskä tippui postiluukusta. Värityskirjassa oli muutama sivu vain. Kuvat tosin olivat kauniita ja tulee ehdottomasti väritettyä. Ihan ok tämäkin 3/5 ja hinta 2e postikuluineen.




Hopeinen glitter eyeliner kiinnosti mua suuresti koska en oo ikinä edes kokeillu muuta kuin mustaa eyelineria. Olen tilannut meikkejä wishiltä ennenkin ja tykänny. Laadusta en niin tiedä mutta toimii hätätilanteessa yllättävän hyvin ja iho ei ole koskaan reagoinut mitenkään. Tätä tuotetta en kuitenkaan ole vielä kokeillut. Ei ole tullut tarpeeks hyvää tilannetta testata. Ulkonäön perusteella voin sanoa, että vastasi kuvan tuotetta ja näyttää selkeästi glitter eyelinerilta.Hintaa oli 2e postikuluineen.

Kello ja väriltään harmaa. Kelloja oon tilannu aikasemminkin ja ehkä 3 kpl kaikenkaikkiaan. Oon ollu kelloihin aina tosi tyytyväinen. Ensinnäkin halvan hinnan takia ja kellot ovat toimineet muutaman kuukauden. Kello joka maksaa 2e ja kestää yli puolivuotta, pysyy ajassa ekä hajoa on musta hyvä ostos. Kelloja on vielä suuri valikoima wishillä ja ne on tosi kivoja. Tää on ihan 5/5 ostos ja hintaa 2e postikuluineen.



Harmaa pörröinen avaimenperä. Laadukkaan oloinen ja tämäkään ei eroa mitenkään esim. h&m avaimenperä tarjonnasta muuta kuin hinnallaan. Mulla ollut se jo parisen viikkoa käytössä ja ehjänä pysynyt. Söpön näkönen ja hinta laatu suhde tuntuu hyvälle. Olen tyytyväinen 5/5 ja hintaa 2e postikuluineen.


Vauvan lipastolle, hoitopöydän viereen tilasin söpön delfiini lampun joka vaihtaa väriä on vielä tulematta. En tiiä oikeen mitä odottaa kun senkin hinta oli vain 2e. Luultavasti se on aika pieni yövalo. Mutta se ei haittaa, koska pieni se saa ollakkin. Mulla siis vain hyvää sanottavaa wish sovelluksesta. Kohta tekemään seuraavaa tilausta.

Terkuin Cometfin

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ihonhoito

Aamupala smoothie