Wish
Hellurei! Ajattelin että voisin kirjoitella mun viimisestä wish tilauksesta. Moni varmaan tietää Wish ostosparatiisista. Wish on siis suosittu verkkokauppa sovellus. Ite oon käyttäny sovellusta pari kolme vuotta. Oon koko ajan ollu aika tyytyväinen. Halpoja tuotteita, joten laatu ei aina oo se paras mahdollinen, mutta mitä voi odottaa tavaralta joka postimaksuineen maksaa 2e :D Joka tapauksessa mulla oli tossa melkein puolenvuoden tauko tilailusta ja eksyinpä taas kerran sovelluksen ihmeelliseen maailmaan ja tein tilauksen. Kaikki mun tilaukset mitä olen tehnyt on ollu n.10e luokkaa kerralla. Joskus voinu ollu 15e mutta se on maximi. Kertoja on kertynyt kuitenkin monia. Elikkä viime tilaukseen kuului seuraavia; Hopeiset korvakorut, hopeinen kaulakoru, värityskirja,eyeliner hopeinen glitteri, kello ja karvainen avaimenperä. Tilasin nämä siis kahdessa osassa ja hintaa tuli yhteensä 14e postikuluineen. Hopeiset korvakorut oli tosi kivan näköset ja laadukkaan oloiset. Ko...