Aloitus
Heippa!
Olen miettinyt useaan otteeseen, että alkaisin kirjoittamaan blogia. En ole vaan koskaan saanut aikaiseksi aloittaa. On myös vaikeeta valita mistä kirjoittaa. Mulla ei koskaan oo ollu mitään selvää kiinnostuksen kohdetta. Jotenkin nyt kun on elämässä alkamassa ihan uus aikakausi niin tuntu hyvältä nyt alottaa. Saan kirjoittaa ajatuksiani ja arjestani. Nyt aluksi keskityn varmaan aika paljon meidän perheen arjesta ja millasta on valmistautua uuteen perheen jäseneen.
2018
Meidän perheen vuosi alkoi kivasti. Otettiin rennosti uusivuosi ja nautittiin vikasta uudesta vuodesta kaksistaan. Juotiin lasten shampanjaa ja ammuttiin muutama raketti. Tällä hetkellä Herra käy töissä ja minä olen kotona. Valmistuin juuri muutama viikko sitten uuteen ammattiin ja töitä ei ole oikein löytynyt. Muutaman sijaisuuden olen tehnyt. Töitä on tarjolla melko huonosti ja niitäkin mitä on tarjolla ovat koko kevätlukukauden kestäviä ja niitähän en voi ottaa, koska laskettu aika on huhtikuussa. En ole koskaan ollu mikään kotona viihtyjä, tai lähinnä en tykkää olla tekemättä mitään. Olen voinut tosi hyvin tässä raskauden aikana, joten tekisin mielelläni töitä vielä kun se on mahdollista. Toivotaan parasta, että töitä vielä ilmaantuu.
Perhe
Tämä meidän perheenlisäys ei ollut suunniteltu. Nyt vain sattui käymään näin. Mulla oli tarkotus lähtee jatko-opiskelemaan ja meidän piti muuttaa Helsinkiin. Nyt suunnitelmat meni uusiksi tai ainakin vähän siirtyy. Opiskelemaan aijon hakea kyllä edelleen. Haut maaliskuuss, pääsykokeet toukokuussa ja koulu alkais syksyllä monimuotona. Tiedän, että vauvan kanssa opiskelu on rankkaa ja vaatii paljon, mutta oon valmis siihen ja meillä on äärettömän hyvä tukiverkosto ympärillä. Opiskelun voin myös kursia oman tahtini ja jaksamisen mukaan. Herra siis tekee ajohommia tien päällä. Herralla pitkiä päiviä, mutta onneksi viikonloput vapaita ja tietty viikkovapaat. Oon välillä aika paljon yksin. Tai oikeastaan en, koska meidän ihana kisumirri on mun seurana kotona. Kisu on myös herra kisu tai oikeestaan ihan jonne vielä (täyttää 6kk). Hän on Kunkero (lempinimi). Herra Kunkero on söpöin kissimirri ikinä ja rakastaa ihmisiä ja on kunnon sylikissa. Olen aina ollu hieman enemmän kissaihminen. Olen eläinrakas ja mulla on ollu koirakin joskus. Jonain päivänä meille tulee koirakin.
Tapahtuu nyt
Ollaan tosiaan saatu meidän pimusta tyttölupaus. Koskaan ei tietenkään voi olla sata varma, mutta luotetaan toistaiseksi siihen. Hirveesti ollaan jo vaatteita saatu hankittua. Tosi paljon neutraaleja värejä ja kuoviointia. Muutama kappale on selkeesti pimulle. Nyt ollaan ruvettu miettimään huonekalujen hankintoja ja huomenna lähdetäänkin isolle IKEA reissulle. Hope me saadaan tarvittavia juttuja. Pinnsängyn kävin tänään fammun kaa hakemassa (fammu on mun äiti). En vielä koonnu, mutta sen ehtii. Huomisesta tulee aikamoinen kaaos päivä, tiedän sen. Täytys vielä tänään kirjoitella listaa huomista varten, että varmasti muistan kaiken tarvittavan.
Loppu
En oikeen edes tiedä kuinka sekava tästä postauksesta tuli, koska tää on ihan uutta mulle. Ehkä alotan next suoraan jostain "aiheesta" tai jostain selkeestä asiasta. Maybe siitä IKEA reissusta. Nyt tarttee kirjottaa se lista huomista varten. Täytyy muutenkin tutustuu tähän kirjottamiseen ja miten kuviakin lisätään jajajaja..... :)
Terkuin cometfin
Olen miettinyt useaan otteeseen, että alkaisin kirjoittamaan blogia. En ole vaan koskaan saanut aikaiseksi aloittaa. On myös vaikeeta valita mistä kirjoittaa. Mulla ei koskaan oo ollu mitään selvää kiinnostuksen kohdetta. Jotenkin nyt kun on elämässä alkamassa ihan uus aikakausi niin tuntu hyvältä nyt alottaa. Saan kirjoittaa ajatuksiani ja arjestani. Nyt aluksi keskityn varmaan aika paljon meidän perheen arjesta ja millasta on valmistautua uuteen perheen jäseneen.
2018
Meidän perheen vuosi alkoi kivasti. Otettiin rennosti uusivuosi ja nautittiin vikasta uudesta vuodesta kaksistaan. Juotiin lasten shampanjaa ja ammuttiin muutama raketti. Tällä hetkellä Herra käy töissä ja minä olen kotona. Valmistuin juuri muutama viikko sitten uuteen ammattiin ja töitä ei ole oikein löytynyt. Muutaman sijaisuuden olen tehnyt. Töitä on tarjolla melko huonosti ja niitäkin mitä on tarjolla ovat koko kevätlukukauden kestäviä ja niitähän en voi ottaa, koska laskettu aika on huhtikuussa. En ole koskaan ollu mikään kotona viihtyjä, tai lähinnä en tykkää olla tekemättä mitään. Olen voinut tosi hyvin tässä raskauden aikana, joten tekisin mielelläni töitä vielä kun se on mahdollista. Toivotaan parasta, että töitä vielä ilmaantuu.
Perhe
Tämä meidän perheenlisäys ei ollut suunniteltu. Nyt vain sattui käymään näin. Mulla oli tarkotus lähtee jatko-opiskelemaan ja meidän piti muuttaa Helsinkiin. Nyt suunnitelmat meni uusiksi tai ainakin vähän siirtyy. Opiskelemaan aijon hakea kyllä edelleen. Haut maaliskuuss, pääsykokeet toukokuussa ja koulu alkais syksyllä monimuotona. Tiedän, että vauvan kanssa opiskelu on rankkaa ja vaatii paljon, mutta oon valmis siihen ja meillä on äärettömän hyvä tukiverkosto ympärillä. Opiskelun voin myös kursia oman tahtini ja jaksamisen mukaan. Herra siis tekee ajohommia tien päällä. Herralla pitkiä päiviä, mutta onneksi viikonloput vapaita ja tietty viikkovapaat. Oon välillä aika paljon yksin. Tai oikeastaan en, koska meidän ihana kisumirri on mun seurana kotona. Kisu on myös herra kisu tai oikeestaan ihan jonne vielä (täyttää 6kk). Hän on Kunkero (lempinimi). Herra Kunkero on söpöin kissimirri ikinä ja rakastaa ihmisiä ja on kunnon sylikissa. Olen aina ollu hieman enemmän kissaihminen. Olen eläinrakas ja mulla on ollu koirakin joskus. Jonain päivänä meille tulee koirakin.
Tapahtuu nyt
Ollaan tosiaan saatu meidän pimusta tyttölupaus. Koskaan ei tietenkään voi olla sata varma, mutta luotetaan toistaiseksi siihen. Hirveesti ollaan jo vaatteita saatu hankittua. Tosi paljon neutraaleja värejä ja kuoviointia. Muutama kappale on selkeesti pimulle. Nyt ollaan ruvettu miettimään huonekalujen hankintoja ja huomenna lähdetäänkin isolle IKEA reissulle. Hope me saadaan tarvittavia juttuja. Pinnsängyn kävin tänään fammun kaa hakemassa (fammu on mun äiti). En vielä koonnu, mutta sen ehtii. Huomisesta tulee aikamoinen kaaos päivä, tiedän sen. Täytys vielä tänään kirjoitella listaa huomista varten, että varmasti muistan kaiken tarvittavan.
Loppu
En oikeen edes tiedä kuinka sekava tästä postauksesta tuli, koska tää on ihan uutta mulle. Ehkä alotan next suoraan jostain "aiheesta" tai jostain selkeestä asiasta. Maybe siitä IKEA reissusta. Nyt tarttee kirjottaa se lista huomista varten. Täytyy muutenkin tutustuu tähän kirjottamiseen ja miten kuviakin lisätään jajajaja..... :)
Terkuin cometfin
Kommentit
Lähetä kommentti