Käsien hoito

Hellurei pitkästä aikaa.
Ei oo oikee jaksanu kirjotella. Ollu kauheen väsy tässä viime viikon. Varmaa hemoglobiini alkaa olee alhanen tässä vaiheessa raskautta. Ens viikolla neuvola niin veikkaan että rautalisä tulee alotettuu. 

Asiaan. Ajattelin kirjoittaa mun käsien hoidosta. Tässä pari tuotetta mitä käytän tällä hetkellä. 

Aloitin vuoden alusta tämän käsivoiteen käytön ku sain sen joululahjaksi anopilta. Sairaan ihana tuoksu voiteessa ja mukava iholla. Pieni tuubi, joten tulee käytettyy varmaan aika nopeesti. Koitan ainaki kerran päivään hieroa käsiin. Työpäivinä tulis muistaa käyttää useemmin. Töissä kun tulee pestyä käsiä useesti ja desiä käytettyä. 

The Body Shopin Wild argan oil tuote. Ihan mahtava ja todella hyvän tuoksuinen. Tuntuu iholla hyvälle.
30ml tuubi 6,70e

Toinen jo pitkään ollut mun luottotuote. Tää on ihan ykkönen ja tosi riittosa. Harmikseni nyt alkaa pikku hiljaa loppumaan. :( täytyy tarkastaa, että saako Dermosilin valikoimasta tätä vielä. Tuoksu huumaavan ihana. Tuntuu samettiselta käsissä. Tätä käytetään kynsinauhoille. Suihkun jälkeen kun kynsinauhat on pehmeet niin helppo hieroa appelsiinitikulla kunnolla kynsinauhoihin. Pieni viileä tunne kun laittaa nauhoihin. Tehoaa!






 Dermosilin cuticle balm walnut. Ihana tioksu ja tosiaan pehmentää kynsinauhat. En valitettavasti löytänyt kyseistä tuotetta Dermosilin sivuilta. Voi olla että en vain osannut etsiä. Tää on kyllä ihan paras!








Tällä hetkellä vain kaks tuotetta käsille. Hyvin riittää mulle, tosin toi kynsinauhavoide kohta loppu. Käsikuorintaa oon miettiny, mutta koskaa en oo kokeillu. Täytys varmaan semmosta kokeilla. Suositelkaahan jotain. =)

Mukavaa viikonlopun jatkoa!

Terkuin Cometfin


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ihonhoito

Wish

Aamupala smoothie