Käsien hoito
Hellurei pitkästä aikaa.
Ei oo oikee jaksanu kirjotella. Ollu kauheen väsy tässä viime viikon. Varmaa hemoglobiini alkaa olee alhanen tässä vaiheessa raskautta. Ens viikolla neuvola niin veikkaan että rautalisä tulee alotettuu.
Asiaan. Ajattelin kirjoittaa mun käsien hoidosta. Tässä pari tuotetta mitä käytän tällä hetkellä.
Aloitin vuoden alusta tämän käsivoiteen käytön ku sain sen joululahjaksi anopilta. Sairaan ihana tuoksu voiteessa ja mukava iholla. Pieni tuubi, joten tulee käytettyy varmaan aika nopeesti. Koitan ainaki kerran päivään hieroa käsiin. Työpäivinä tulis muistaa käyttää useemmin. Töissä kun tulee pestyä käsiä useesti ja desiä käytettyä.

Tällä hetkellä vain kaks tuotetta käsille. Hyvin riittää mulle, tosin toi kynsinauhavoide kohta loppu. Käsikuorintaa oon miettiny, mutta koskaa en oo kokeillu. Täytys varmaan semmosta kokeilla. Suositelkaahan jotain. =)
Mukavaa viikonlopun jatkoa!
Terkuin Cometfin
Mukavaa viikonlopun jatkoa!
Terkuin Cometfin


Kommentit
Lähetä kommentti