Kunkero
Ajattelin kirjoitella pienen ja nopeen postauksen meidän Kunkerosta. Kunkero siis on meidän perheen kissa. Otettiin Kunkero meille marraskuussa. Oltiin jo sovittu elokuussa pentueen omistajan kanssa, että otetaan kisuliini meille. Käytiin kisua katsomassa ahkerasti parin viikon välein. Omistajan mielestä oli tärkeää, että käytiin jotta kisu tutustuu meihin. Oli ihana nähdä miten pikkuinen kisu kasvoi.
Sitten koitti se päivä kun menin kisua hakemaan meidän kotiin. Oli niin sulosta kun Kunkeron hain, äitikisun tissillä vielä tämä poika. Siitä vein mukanani kohti uutta kotia.
Aluksi Kunkero oli tietenkin kauheen peloissaan, mutta rohkeesti kulki mun perässä. Oltiin käyty aikasemmin herran kanssa hakemassa Kunkerolle kiipeilypuu ja leluja valmiiksi. Leikin Kunkeron kanssa hetkn aikaa kun tultiin kotiin. Leikin jälkeen mentiin sohvalle ottamaan päikkärit. Kunkero oli heti alusta asti tosi ihmisläheinen ja viihtyi sylissä. Alussa Kunkero oli paljon mun perään. Varmaan koska olin sen turva ja tuki kun joutui uuteen omituiseen paikkaan.
Nyt Kunkero on kohta 6kk ja hyvin jo ottanut paikan perheessä. Leikattiin pallerot pois n. kuukausi sitten ettei pissa haisisi epämiellyttävältä. Kunkero on oikein kunnon sohvaperuna ja aina sohvalla sylissä. Rento kaveri. Syö kuin pieni posssu. Aina ruuan perään. Eli siis ihan täysin sopii meidän perheeseen. Täytyy vaan toivoa, että Kunkero ottaa uuden tulokkaan hyvissä mielin vastaan.
Viikon jatkoja!
Terkuin Cometfin
Terkuin Cometfin



Kommentit
Lähetä kommentti